Herroepingsrecht / klachten

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de betreffende leverancier zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.

In aanvulling op het hierboven beschreven:

  • Tijdens de proefperiode (14 dagen bedenktijd) mag u het product ‘proberen’ / beoordelen zoals u dat normaal in de winkel ook zou doen. Dat betekent dus niet gebruiken zoals u zou doen als zijnde het uw eigendom is.
  • Voorbeeld: als u schoenen gaat passen loopt u een rondje in de winkel, maar gaat u niet naar buiten en komt u een paar uur later terug om ze terug te geven aan de winkel.
  • In het geval van natuursteenvoordelig: een chauffeur moet uw bestelling zo weer kunnen oppikken bij u thuis, zoals hij ook is afgeleverd. Kisten natuursteen kunt u dus gerust open maken om de tegels te bekijken. Maar het is verstandig om de kist met beleid te openen zodat u hem desgewenst weer zelf kunt dichtmaken / dicht timmeren.
  • Indien u ons wilt inschakelen voor het retour transport, geef dat dan aan bij uw annuleringsmail. Voordat een retour uitgevoerd wordt, zal de prijs altijd besproken worden omdat deze kan afwijken van de transporttarieven bij een reguliere bestelling.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »